Pilates

 

Pilates Mustamäe - Kristiine piirimail . 

 Tere.

 Annan trenni Värvi 5 / Laki 12, A korpus.

4 korrusel- tuba A- 402 .Otse lifti vastas.

 

 Pilates esmaspäeval ja kolmapäeval kell 17.00 ja 18.00

 

Kohapeal osaluspanuse 8.-, saad tasuda kohapeal sularahas.

Vastavalt kokkuleppele ( peale esimest proovitrenni ) võimalus tasuda ka klubi kontole enne trenni. 

Soovijatele väljastan tseki töökohale treeningtasu kompenseerimiseks. 

Või koostan arve otse ettevõttele.

 

Matid ja joogivesi on klubis olemas.

 

   Ma kutsun seda trenni, mida annan, pilatese tunniks. Tegelikult on pilatese    tunnist ammu saanud erinevate stiilide segu. Segu joogast, jaapani     venitustest, pilates ja palju aastaid mu lemmikud olnud lihasharjutused.   Hetkel teeme tunni lõpetuseks 5- tiibetlase harjutusi, või lihtsalt venitused.

 

Mille poolest ma erinen teistest trenne pakkuvatest klubidest. Mul on kindlad rühmad. 2 rühma pilatest ja venitustund. Ma tean, kes on mu rühma tulnud ja millised erisused tal on. Kellel seljaga probleem, kellel hiljutine luumurd jne. Treenerina juba 28 aastat, oskan pakkuda harjutusest mitu erinevat varianti.
Olles ise 50+ ja aja jooksul figuurikamaks läinud, tean, et selles vanuses teed sa trenni päriselt endale, mitte ei lähe moevooluga kaasa.

 

Tuba on suur ja see annab võimaluse veel trennitavaid juurde kutsuda :) Kui   tunned, et soovid " liigutada", oled rõõmuga oodatud :) Rühmadesse on   kogunenud väga erineva vanuse ( 25- 70) ja füüsilise tasemega naisi. 


Minujaoks on trenn ( liigutamine) elustiil.  Oled südamest oodatud.
Anna oma esimesse tundi tulemisest mulle teada meilile kirjutades. aimeklubi@gmail.com

 

Tegelen klubis mitme asjaga. Aga kõigepealt olen fitnessi treener, siis loengute korraldaja ja klubi omanik, perenaine jne :)

 


Minu eesmärk on, et pilates paneks Sinus energia voolama.

Osa harjutusi teeme vastavalt Sinu Shiki tüübile.

Pilates treeningut teeme põrandal, matil.  Sobib igas eas treenijale. Eelnev trenni kogemus ei ole oluline.


Pilates avab energiakanalid.

Pilates on trenn, mille tulemuseks on sees hoitud kõht, saledam piht ja pingevabam selg. Paraneb uni, lisandub energia ja enesekindlus.

Pilates kiirendab ainevahetust.

Peale pilatese põhikava teeme tuhara- kõhulihase harjutusi. 

Sobib ka algajatele.

 

 



Palun anna oma trenni tulekust teada.

Kirjuta mulle meilile aimeklubi@gmail.com, või FBs Aime Jaanisoo klubi sõnumitesse.