Pilates

17.12 Jõulutrenn. Pilates, jõuharjutused, venitused.

Treenerid: Aime, Õnne ja Evelini juhendamisel.

Muljetasime Õnnega, mida kõike on klubi 26 aasta jooksul tehtud. Paljudes firmades on Jõulupidu pika laua ääres verivorsti ja kõige sinna juurde kuuluvaga. Meie oleme pühi ikka erilise trenniga tähistanud. Nii tegingi klubi kahele kunagisele treenerile ettepaneku, et teeme jälle. Pakume teile poolteist tundi teistsugust trenni, kui ma igapäevaselt annan ja seda kolme erineva treeneri juhendamisel.

Oled oodatud trenni, kus kavas on: vanaaegset aeroobikat:) pilatest, jõuharjutusi, venitusi.

Koguneme kella kuueks. Mõeldud on see klubi endistele trennitajatele, ( loodan vanu tuttavaid kallistada) hetkel pilateses käijatele, aga ka uutele uudistajatele. Pane selga mõnusad riided. Tuba on soe, niiet lühema varrukaga riietus on isegi parem. Jalas võivad olla sokid, aga tavaliselt paljud teevad trenni paljajalu.

Teeme trenni püsti ja põrandal. Matid ja joogivesi on klubis olemas.

Selleks, et kava paremini ette valmistada, on meile treeneritena parem, kui teame ette, palju teid osalemas on.

Anna oma osalemisest teada aimeklubi@gmail.com, või FBs Aime Jaanisoo Klubi sõnumitesse.

Osalus 15.- võta kaasa sularahas.

Varu aega 18.00- 20.00

Aitäh .

 

 

 

 

 

 

Pilates Mustamäe - Kristiine piirimail .

 Annan trenni värskelt renoveeritud majas Värvi 5 / Laki 12, 4 korrusel.

 Pilates esmaspäeval ja kolmapäeval kell 17.00 ja 18.00

 

Kohapeal osaluspanuse 8.-, saad tasuda kohapeal sularahas.

Vastavalt kokkuleppele ( peale esimest proovitrenni ) võimalus tasuda ka klubi kontole enne trenni. 

Soovijatele väljastan tseki töökohale treeningtasu kompenseerimiseks. 

Või koostan arve otse ettevõttele.

 

 Ma kutsun seda trenni, mida annan, pilatese tunniks. Tegelikult on pilatese tunnist ammu saanud erinevate stiilide segu. Segu joogast, jaapani venitustest, pilates ja palju aastaid mu lemmikud olnud lihasharjutused. Hetkel teeme tunni lõpetuseks 5- tiibetlase harjutusi.

Tuba on suur ja see annab võimaluse veel trennitavaid juurde kutsuda :) Kui tunned, et soovid " liigutada", oled rõõmuga oodatud :) Rühmadesse on kogunenud väga erineva vanuse ( 25- 70) ja füüsilise tasemega naisi. Annan mõnest harjutusest 4 erinevat varianti, et ikka kõik kenasti kaasa saaks teha.
Minujaoks on trenn ( liigutamine) elustiil.  Oled südamest oodatud.
Anna oma esimesse tundi tulemisest mulle teada meilile kirjutades. aimeklubi@gmail.com

 

Tegelen klubis mitme asjaga. Aga kõigepealt olen fitnessi treener, siis loengute korraldaja ja klubi omanik, perenaine jne :)

 


Minu eesmärk on, et pilates paneks Sinus energia voolama.

Osa harjutusi teeme vastavalt Sinu Shiki tüübile.

Pilates treeningut teeme põrandal, matil.  Sobib igas eas treenijale. Eelnev trenni kogemus ei ole oluline.


Pilates avab energiakanalid.

Pilates on trenn, mille tulemuseks on sees hoitud kõht, saledam piht ja pingevabam selg. Paraneb uni, lisandub energia ja enesekindlus.

Pilates kiirendab ainevahetust.

Peale pilatese põhikava teeme tuhara- kõhulihase harjutusi. 

Sobib ka algajatele.

 

 



Palun anna oma trenni tulekust teada.

Kirjuta mulle meilile aimeklubi@gmail.com, või FBs Aime Jaanisoo klubi sõnumitesse.