Pilates

25.09, 27.09 ja 02.10 tundi ei toimu.

 

Pilates esmaspäeval ja kolmapäeval kell 18.00

Küsimus. Plaanin tunniplaani lisada ka kolmapäeval kella 19.00 rühma. Kas jääb see kellaaeg, või on mõni muu parem. On avaldatud soovi teha lisatund kell 17.00

Hetkel n.n. Pilates esmaspäeval ja kolmapäeval algusega 18.00 Need ajad kindlasti jäävad.

Klubi asukoha vahetus pani mind mõtlema, kes ma siis olen ja mida ma tahan teha. MINA OLEN TREENER. Ja vot nii ma ennast positsioneeringi :) Kõigepealt fitnessi treener, siis loengute korraldaja ja klubi omanik, perenaine jne :) Pilatese trennist on ammu saanud erinevate stiilide segu. Segu joogast, jaapani venitustest, pilates ja palju aastaid mu lemmikud olnud lihasharjutused. Hetkel kasutame näiteks tooli, et teha kõigepealt reie- tuharaharjutusi ja siis kõhulihased. 2017 alustasin juba oma 27 hooaega ! :)

 


Minu eesmärk on, et pilates paneks Sinus energia voolama.

Osa harjutusi teeme vastavalt Sinu Shiki tüübile.

Pilates treeningut teeme põrandal, matil. Kogu treening toimub J.Pilatese poolt välja töötatud hingamistehnika saatel. Tähtis on keskendumine ja harjutuste täpne sooritamine. Sobib igas eas treenijale. Eelnev trenni kogemus ei ole oluline.


Pilates avab energiakanalid.

Pilates on trenn, mille tulemuseks on sees hoitud kõht, saledam piht ja pingevabam selg. Paraneb uni, lisandub energia ja enesekindlus.

Pilates kiirendab ainevahetust.

Peale pilatese põhikava teeme "5 tiibetlase" harjutusi. 5 lihtsat harjutust, mille omandamisel saad harrastada neid ka kodus.Taastad oma tervise ja elujõu. Tunni lõpetame Shindo venitus- ja lõõgastusharjutustega. Eesmärk on lõdvestada lihaseid ja avada energiakanalid.

Sobib ka algajatele.

Palun anna oma trenni tulekust teada.

Asume Kadaka tee 113a/1 II korrusel koridori lõpus. Kaart ja juhised avalehel.